Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2013 23:59 - Българио..!
Автор: darkness23 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 131 Коментари: 0 Гласове:
0



 Българио, Българио..едно време твоите чеда за тебе и заради теб умираха! А сега тези твои чеда са готови да я продадат! Грабят от теб, взимат ти най-ценното, гаврят се с историята ти..унижават те! Нима това заслужаваш, Майко Българио? Какво се случва свидна Родино? В миналото си била цялата в кръв...кръв пролята за твоята свобода! Беше земята ти пропита с кръвта на извергите, които искаха да те унищожат! Гордите ни безстрашни родолюбци те пазиха,защитаваха те...рискуваха живота си за теб, Родино! А сега..."родолюбците" проливат отново кръв..само че тази кръв е нашата кръв, на нашите братя и сестри!

Българио, жал ми е за теб! Плача за теб..милея за теб! На мен ми писна от лъжци и лицемери. Писна ми от продажници, властолюбиви, алчни егоисти, които мислят само за пари. Писна ми да гледам как се опитват да продадат всичко ценно и скъпо, което ни принадлежи от прадедите ни. Как се карат за слава и величие...Болно ми е да виждам Родината си пропита с нашата кръв...кръвта на братята, сестрите ни. Сърцето ме боли, когато виждам грозните картини, които се излъчват по медиите. Аз останах в България, защото обичам страната си, защото вярвам, че ще дойдат по-добри времена, защото тук се родих, тук искам да живея, да работя...тук искам да умра! И ако отново трябваше да избирам- дали да остана или да си тръгна, пак щях да избера да остана, защото....БЪЛГАРИЯ Е НАД ВСИЧКО!!!




Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: darkness23
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5932
Постинги: 4
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930